Tuesday 29 December 2009

Pegawai Ahmad Said Bertaraf Penasihat Difitnah

Satu laman blog telah memfitnah pegawai pejabat MB Terengganu yang bertaraf penasihat dan dikatakan pernah berkhidmat dengan Menteri Pusat dikatakan bersama seorang teman lelaki dan dua orang teman wanita ditemui oleh petugas pejabat agama di sebuah resot.

Yang anehnya kalau perkara ini betul mengapa petugas pejabat Agama tidak tangkap pasangan tersebut dan membawa ke muka pengadilan.

Inilah kerja puak puak yang kecewa yang mahu sensasikan keadaan di Terengganu. Apakah mereka mahukan kerajaan BN jutuh, bagi mereka dilantik menjadi pengawal kepada wang ehsan royalty minyak berbilion RM setahun ??

Selaras dengan itu, satu SMS telah difowad seorang rakan berbunyi …..org trg suka buat fitnah. Khianat dan busuk hati. Mungkin ini dikatakan minda bodoh dan tak bertamadun. Apa matlamat nya. Anda percaya cerita karut ? Sebab itu (Teganu) tak maju krna org nya suka fitnah…..

Tidak pasti pulak hok mana satu Pegawai bertaraf Penasihat Menteri Besar yang terbabit (tak tahu mana sorang sebab ada 4 orang pegawai jabat MB yang pernah berkhidmat dengan Menteri Pusat, Masing masing 1 orang dgn PM dan TPM dan 2 lagi dengan Menteri)

Jangan peliklah blok ini, memang kerja dia buat fitah, jadi jurucakap kepada tuan dia, sebelum ini Istana Terengganu juga difitnahnya dengan mengatakan pihak Istana telah berkenan bagi dibuat undi tidak percaya kepada Ahmad Said.

No comments:

Post a Comment